Klachten en garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@slofjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Over Slofjes.nl

De leukste en mooiste slofjes en meer vind je op Slofjes.nl. Slofjes.nl is een website met vele soorten en maten slofjes voor ieder kind in de leeftijd van 0-3 jaar. En ook nog eens voor aangenaam verrassende prijzen. Bij ons vindt u alles voor de voetjes van uw kindje, denk aan slofjes, sokjes, laarzen, maar ook mutsen en gepersonaliseerde producten, allemaal onder één dak. We bieden u de nieuwste dingen voor elke stijl en smaak!

Onze topmerken

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Volg ons op Facebook

 

Contact

Gaddijk 29 (Geen bezoekadres)
3205 LA Spijkenisse
KvK 63038056 
BTW NL002011474B14

E info@slofjes.nl 
T +31 6 11802780

Alle bedragen zijn inclusief BTW - Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Langere levertijd

Ivm de huidige situatie hebben wij besloten om niet meer dagelijks pakketten te versturen om met zo min mogelijk mensen in contact te komen om ook mijn gezin te beschermen. Daarnaast is het tijdelijk niet meer mogelijk een bestelling af te halen. Het kan dus iets langer duren voordat je je pakketje krijgt.

Ter compensatie krijg je van ons een korting van 10%. Gebruik de code 'Slofjes' en je korting wordt verrekend! (v.a. €15,-)

Afbeeldingsresultaat voor love